Viber:

+38 050 100 22 46

+38 093 038 47 28

Обмін і повернення

1) Товар не справний, має приховані або інші дефекти (вина виробника).

Одержувач повинен протягом 3 (трьох) днів сфотографувати крупним планом місце дефекту і вислати на пошту із зазначенням назви моделі, кольору, описом дефекту. При наявності запасних частин вони будуть вислані протягом 3 днів з моменту отримання повідомлення про наявність дефекту. У випадку, якщо необхідна запасна частина в момент надходження скарги відсутня у постачальника, клієнт буде поінформований про терміни надходження відповідної запасної частини на склад. В іншому випадку покупець має можливість повернути /обміняти/ несправний товар.

Повернення товару можливо у тому випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, заводська упаковка, інструкція. Відправка товару в обов'язковому порядку узгоджується з менеджером, який повідомить дані одержувача і назву компанії вантажоперевізника. Товар, що не упакований в коробку, а в поліетиленовий пакет, прийматися не буде. Отриманий товар буде перевірений на наявність заводської несправністі. Взамін буде відправлений відновлений товар або новий аналогічний.

2) Товар відновлений, але не відповідає замовленому за кольором.

Обмін товару відбувається за рахунок покупця, який перед відправкою повинен в обов'язковому порядку дізнатися у менеджера дані одержувача.

Відправник в день відправки зобов'язаний повідомити номер декларації. Товар, самовільно відправлений на другий склад або без збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, заводської упаковки, інструкції, прийматися не буде.

3) Товар виявився пошкоджений, порушена цілісність заводської упаковки.

Вам буде відмовлено в обміні. Всі претензії пред'являються вантажоперевізнику, який зобов'язаний відшкодувати вартість товару, якщо такий був застрахований. У разі відмови одержувача від страховки при відправленні товару, всю відповідальність за цілісність товару бере на себе одержувач.

4) Умови прийому та перевірки товару від компаній вантажоперевізників:

- Нова пошта http://novaposhta.ua/

- Міст Експрес https://meest-express.com.ua/

5) При отриманні замовленого товару на відділенні компанії вантажоперевізника настійно рекомендуємо клієнту щоб уникнути непорозуміння всіх трьох сторін (клієнт-грузоперевозчик-постачальник) перевірити наявність цілісності упаковки вантажу і кількість місць заявлене відправником.

Відмова в поверненні

Вам буде відмовлено в поверненні, якщо:

- З моменту придбання товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;

- Товар, що не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;

- При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту);

- Товар поламаний, подряпаний і ін.;

- Відсутня повна комплектація товару;

- Упаковка товару пошкоджена або порвана.

Відправник несе повну матеріальну відповідальність за повернення браку до моменту його видачі одержувачу. А також всі додаткові витрати, що виникають внаслідок відправки товару на інший склад, за зберігання товару на тому складі та за його переадресацію на склад, зазначений менеджером.